Novosti Vjeverice

Dva divna dana sa jos divnijim Kindjanima

U nedelju 14 og avgusta je 25 planinara iz Kikinde, Kotora, Novog Sada, Beograda, itd., bilo na pešačkoj turi po Lovćenu.

Ponovna akcija trodnevnog odlaska na Taru 26, 27, 28 avgust 2011.

Dragi naši vjeverčići, vjeverice i prijatelji, po vec ustaljenom redu organizujemo avgustovski odlazak na Taru.

Kosilica

Drage Vjeverice, zelimo da Vas informisemo da je nas klub juna 2011 nabavio kvalitetnu motornu kosilicu za raščišćavanje staza. Koslica je kupljena od ušteđenim sredstvima dijelom od članarina, a dijelom od prikupljenih sponzorstava. Na taj nacin imali smo ideju da ustedimo novac koji svake godine i po dva puta - dajemo lspoljnim saradnicima za rasciscavanje staza (makar ovih prioritetnih kao sto je nas Vrmac) i sami preuzmemo posao odrzavanja istih.

Junska akcija vjeverica na Vrmcu

Ponovna akcija Vjeverica po našem Vrmcu 20.06.2011 je uspješno počela. Poslije prvog dana volonterskog čišćenja staze od proplanka (livade) na dole, malena ali efikasna ekipa Vjeveraka spustila se i očistila oko 6 serpentina... pokošene, raskrčene, i očišćene od kamenja i grana stabala... Dovoljno za početak...nadamo se u nastavku i malo većem broju učesnika/ca...vise radi druženja, a uz to i male pomoci da Vrmac koji nam treba biti prioritet, kao kućni prag i park prirode, odrzimo sto prohodnijim i laksim za sve posjetioce i ljubitelje setnje i voznje bicikala kroz prirodu ovog naseg lijepog brda. Akcija traje i narednih dana >>> Pozdrav svima a cestitke danasnjoj ekipi!

kr_enje_002_resize
1. dan

banjo-resize
2. dan

POZIV: Akcija raščišćavanja pj. staze Muo - Utvrda Vrmac

Pozivamo sve zainteresovane volontere/ke da nam se pridruže u akciji raščišćavanja pj. staze Muo - Utvrda Vrmac.
Akcije ce se obavljati u subotu -18., ponedjeljak -20., utorak -21. i srijedu -22. juna 2011.
Mjesto okupljanja je "krivina Doncica" (put Kotor - Trojica) u 17 ura.
Sa sobom ponijeti zastitne rukavice i vodu.
Akcije ce se odvijati po hladovini i trajat ce par sati.

Klupsko druženje povodom kraja pješačke sezone, nedjelja 3.7.2011. na Vrmcu

U nedjelju 03.07 Vjeverice su se okupile na Vrmcu (forteca) radi druzenja u povodu zavrsetka pjesacke sezone 2010/11. Druzenje je, pored zabave i opustanja, predvidjelo je vjevericiju kuzinu. Pogledajte u prilogu par fotografija sa jucerasnjeg okupljanja.

0-grupna

Fotke sa ture Rijeka Crnojevica - Poseljani

Selo Poseljani  se nalazi izmedju Rijeke Crnojevića i Virpazara. Planirali smo kako je i najljepše za nas, da podjemo preko Cetinja, Rijeke Crnojevića, a vratimo se preko Virpazara. To je mjesto sa nekadašnjih 17 vodenica duž potoka, koji se uliva u Skadarsko jezero.

Splavarenje Tarom 10-12. jun 2011

Drage vjeverice, vec tradiconalno, nas klub organizuje 2dnevni izlet - splavarenje Tarom.

Evo bitnih detalja:

- polazak 10. jun u 8.00 pred poštom u Kotoru, povratak 12. jun po dogovoru
- cijene 2 prenoćišta - 17 eura - prošle godine postojao je i popust za djecu,( ne veliki ) pa se nadamo da će i ove - rafting 25 eura + moguće neke takse do 2 eura
- troškovi goriva se dijele ( obično smo davali po 10-12 eura vozačima, zavisi koliko je putnika u vozilu)

Uživajte u fotografijama sa ture Pobori

Tura je organizovana 3. aprila 2011. Uživajte u fotografijama i pridružite nam se naredni put.

stanjevici
Manastir Podmaine

Razdragane i vesele Vjeverice na turi po Grahovu sa djecom iz Bijele

Datum: Nedjelja 10. 04. 2011. god. Vjeverice i prijatelji bi se kao i svake nedelje okupili u 08 00h ispred pošte. Prevoz sopstveni  do Grahova, njihov kombi i mi se nalazimo na raskrsnici za Žabljak u Lipcima oko 08:45 sati. Vozila ostavljamo na pocetku Grahova i krećemo pješaka kroz polje, kroz šumu i uzbrdo do Grahovskog jezera i brane. Tura je lagana i sigurna bez opasnosti za djecu, uz povećanu pažnju u blizini jezera. Ukoliko se  tura čini kratkom lako je možemo na licu mjesta produžiti po dogovoru.

Prelijep dan sa Djecom iz doma u Bijeloj

Uprkos lošem vremenu i kišici koja je gotovo cijelo vrijeme rosila, u subotu 26. marta 2011, ispješacili smo se i izdružili kako smo i planirali. Bez ikakvih problema, uz dobru podršku vaspitača Vladimira, nimalo nije bilo teško koordinirati i voditi ovu grupu, kojih će, nadamo se biti još.

Tura za Nas, svu Djecu

Kako smo pokusali proslog vikenda tako cemo i ovog... Naš klub će, kako smo i najavili, odraditi prvu, probnu turu sa djecom iz doma u Bijeloj. Na ideju i inicijativu naših prijatelja iz organizacije "Zalaz" kojima smo dali potpunu podršku, pokušaćemo ostvariti sve uslove kako bi organizovanja aktivnosti ove vrste bila učestala i redovna.

Tura za Nas, svu Djecu - odlaže se zbog nepovoljne vremenske prognoze

Drage vjeverice, najavljena tura za subotu 19/mart odlaže se zbog loše vremenske prognoze do povoljnijih vremenskih prilika.

Nova tura: Morinj - selo Ubli

Godišnja markica PSCG za Vjeverice

Molimo sve članove/ce koji su uplatili članarinu za tekuću godinu, da ponesu planinarske knjižice na neku od narednih nedjeljnih tura kako bi im bila dodjeljena Godišnja markica Planinarskog saveza Crne Gore za 2011. Oni koji još uvjek nemaju knjižice, a takođe su naši članovi/ce, iste mogu očekivati 15-20-og marta kada ih dobijemo od PSCG.